8.7.07

En el IV Fòrum Novadors.... continuació

Què em perdone Sergio per copiar-li el títol del post, però com que també volia dir unes coses del Fòrum, doncs m'ha paregut apropiat posar-li el mateix enunciat.

Per a mi ha sigut la primera vegada que he assistit a aquest tipus de fòrum, i només tinc paraules d'agraïment tant per a Sergio (que com aquell que diu em va agarrar del ganxo i em va fer anar, això si, clavant-me en algun que altre embolat,però molt bé) com per al grup Novadors.
Els components del grup Novadors em van fer sentir com si ja portara molt de temps amb ells i això em va fer sentir a gust. I per una altra banda em vaig donar compte de per quin tipus de persones està constituït: treballadors de l'ensenyament que realment els agrada això, ensenyar, millorar en la seua tasca, i intentar aplicar els seus coneixements en tots els camps d'aquest procés d'ensenyament-aprenentatge, i sobretot en aquesta parcel·la de la utilització de les TIC a l'aula. Amb tots els problemes,dubtes i alegries que això comporta; però amb una gran dedicació per la seua part.
Per una altra banda, també va servir per a veure com nosaltres, els de l'ensenyament de l'escola i dels instituts en aquest Congrés-Fòrum, jugàvem en "una lliga" diferent a la que juguen els de la Universitat: els de les comunicacions anàvem a presentar l'aplicació pràctica de les TIC a l'aula, els que impartien els tallers, a ensenyar-nos diferents programes, tècniques, etc. , els de les ponències, en un nivell més teòric, o a presentar el seu nou llibre, i els organitzadors de la Universitat i Ajuntament de La Nucia, majoritàriament a promocionar-se internament i a"tirar-se floretes uns als altres".
Com diu Sergio en l'anterior post, jo també em quede amb la Conferència de Llorenç Valverde, molt bon comunicador, en l'apartat de conferències, i sobretot, com ja he dit abans, en les comunicacions i tallers realitzats.

No hay comentarios: